SlideJOBB2Final

OM SAPS

SlideIMed2Final

OM SAPS

SlideINFRA2Final_fix

OM SAPS

SlideFACILITY3Final

OM SAPS

Vår Vision, mission & strategi

Vision

  • Saps ska inom 10 år ha en omsättning på minst 1 miljard kronor.
  • Saps ska vara det självklara valet för kunden och medarbetarnas förstahandsval vid val av arbetsgivare.
  • Saps ska vara verksamt på hela den nordiska marknaden och vara en betydande aktör inom respektive affärsområde.

Mission

  • Saps ska ständigt utvecklas och ha en kontinuerlig ökande lönsamhet.
  • Saps ska vara en kompetent och konkurrenskraftig aktör på marknaden.
  • Saps ska vara en bra arbetsgivare och attrahera de allra bästa medarbetarna.

Strategi

Marknads- och kundstrategi
De viktigaste delarna i Saps marknads- och kundstrategi är att:

  • Anpassa tjänstelösningarna efter kundernas behov enligt vår modell MAS.
  • Öka marknadsandelar inom den befintliga marknaden för att utöka verksamheten.
  • Att alltid vara en långsiktig partner till våra kunder.
  • Identifiera medelstora kunder inom privat och offentlig sektor med servicebehov.
  • Högsta ledning skall alltid vara med i våra leveranser.

Strategi för serviceerbjudandet och serviceleverans

  • Erbjuda anpassade servicelösningar för varje uppdrag.
  • En partner, en kontakt för ert behov.
  • Vara nära er som kund med rätt kompetens och engagemang.
  • Skapa mervärde för våra kunder.
  • Realtidsrapportering och ett tydligt gränssnitt.
  • Alltid ha rätt medarbetare som är engagerade i ert uppdrag.

Sök på saps.se