Hållplatsservice
Vi har stor erfarenhet av att utföra arbeten i hållplatsmiljö, den kompetensen ger pålitlig leverans av högklassig service. Vi utför drift, underhåll, skötsel och tillsyn av hållplatsutrustning i offentlig miljö. Saps arbetar metodiskt för att implementera en trygg, säker och attraktiv resemiljö, vilket garanterar att vi åtgärdar skadegörelse, klotter och nedskräpning punktligt och med kvalitet.
Tjänstens innehåll
- Installation
- Reparation
- Demontering
- Löpande underhåll
- Grönskötsel
- Nyetablering
- Lager/materialhantering
- Profilering
- Städ
- Tvätt
- Skräpplockning
- Grovsophantering
- Klottersanering och skydd
- Målning
- Rostskydd
- Snö- och halkbekämpning
- Besiktning
- Åtgärdsförslag
- Tillsyn/Inspektion
- Funktionskontroll
- Belysningskontroll
Fördelar med att anlita Saps för hållplatsskötsel
Vi levererar servicelösningar som är anpassade efter era behov. Saps filosofi är att vara proaktiva och lägger vikt vid utvecklingsarbete för förbättring och effektivisering av verksamheten. Vi eftersträvar alltid att standarden på hållplatsen ska överträffa resenärernas förväntningar. Vår servicemodell (MAS) bidrar till att vårda ert varumärke. Saps personalen har en jämn och hög kompetens som garanterar pålitlig leverans. Det säkerställer vi genom ett realtidssystem som även fungerar som ett interaktivt ordersystem. Vi har lokal närvaro av personal i de geografiska områden vi åtar oss att arbeta i. Saps har konkurrenskraftig prissättning och hög miljömedvetenhet genomsyrar vår verksamhet. Saps är ISO 9001 och miljö ISO14001 certifierade.
Dokumentation av all utrustning
Scheman
Skaderapport
Planering
Besiktningsprotokoll
Förbättringsförslag
Besiktning
Åtgärdsförslag
Tillsyn / Inspektion
Funktionskontroll
Belysningskontroll
Installation
Reparation
Demontering
Löpande underhåll
Grönskötsel
Ny etablering
Lager/materialhantering
Profilering
Städ
Renhållning
Tvätt
Skräpplockning
Grovsophantering
Klottersanering och skydd
Målning
Rostskydd
El
Avfalls/miljöhantering
Transport
Kranfordon
TMA
Trafiksäkerhet
Anpassad servicelösning enligt MAS-modellen™
Låt Saps ta över ansvaret för ett helt verksamhetsområde så att ni kan lägga all kraft på er kärnverksamhet, det ni gör bäst. Vi tar gärna hand om personalfrågor, IT-lösningar, utbildning, utveckling, finansiering, projektledning och kvalitetssäkring.
Utöver våra servicetjänster tar vi ofta ett större, administrativt ansvar. Inköp, IT-stöd, lagerredovisning, rådgivning och utprovning är några av de områden som vi gärna hanterar.
Snabbt, smidigt, kostnadseffektivt och miljöanpassat löser vi dina problem. Det kan vara underhåll, rengöring, reparation och service men också annat. Dina behov styr vår utveckling.